سلام دوستان عزیز 

امید وارم تا اینجا از سایت ما خوشتان آمده باشه

 

در کنار یا حاشیه سایت نواری را مشاهده می کنید 

در نوار قسمتی را به نام دسته ها  می بینید

 

روی قسمت های مد نظر تون مثل:


متن های ادبی


ارایه و دستور ها 


شعر های زیبا


دکلمه 


حافظ 


حکایت


عکس و فیلم 


کلیک کرده و موضوعات مد نظرتون رو دریافت کنید 

راستی نظر یادتون نره

قسمت عکس و فیلم مثل زنگ تفریح هست ازش دیدن کنید



نظرات 15 + ارسال نظر
Arena alipour یکشنبه 22 فروردین 1395 ساعت 13:50

از وبلاگ شما خیلی راضی هستم و دوسش دارم چون مطالب به درد بخوری دارد

ممنون

نیایش رجایی یکشنبه 15 فروردین 1395 ساعت 21:36

سلام وبلاگ خوبی دارید

ممنون

محدثه قاسمی یکشنبه 15 فروردین 1395 ساعت 20:17

سلام. وبلاگ تون خیلی عالی هست واقعا به من کمک کرده مخصوصا در بخش دستور های زبانیش

امیدوارم نمرت هم خوب بشه

پگاه ایزدی فر هشتم دو یکشنبه 15 فروردین 1395 ساعت 18:26

سلام
ممنونم از وبلاگ خیلی زیبات.

منم همین نظر رو دارم که خیلی حجم وبلاگت بالاست و یکم دیر باز میشه.
ولی خیلی زحمت کشیدی

حالا پرده های ورود رو بستم

آنیتا دمشناس یکشنبه 15 فروردین 1395 ساعت 17:46

ممنون از وبلاگ خوبتون همه ی نکاتش خیلی کامل و دقیق هست مخصوصا قسمت آرایه ها خیلی خوب و پر کاربرد بود
و آموزش نحوه ی مطالعه ی درس ادبیات خیلی کمکم کرد
ولی یک اشکال تو وبلاگ شما هست امیدوارم ناراحت نشی ولی این بادکنک ها ی روی صفحه حواس رو پرت میکنه
ولی به هر حال عالی بود

بادکنک ها رو هم برداشتم

نسیم حسن زاده شنبه 14 فروردین 1395 ساعت 20:10

با سلام
می خواستم بگم اگه میشه سوالات تستی خوب بزارین تو سایت که ازشون پرینت بگیریم
ممنون میشم اگر هم امکانش هست میشه براتون بفرستم و بزارین تو سایت

براتون گذاشتم

مهلاابراهیمی شنبه 14 فروردین 1395 ساعت 19:54 http://adabiathashtom3.blogsky.com

وبلاگ خیلی خوبی درس کردین ولی به نظر من اگرمیشد این حباب های تزیینی یکم کمتر باشه بهتر میشد مطالب رو خوند و حواسمون به حباب ها پرت نمیشد .

سیده صبا کریمی شنبه 14 فروردین 1395 ساعت 19:47

سلام مرسی از مطالب زیباتون.
از مطالب دستوری و حکایت ها پند های زیادی گرفتم و از قسمت زنگ تفریح بسیار خوشم امد.

سارا فرخ روز شنبه 14 فروردین 1395 ساعت 19:31 http://gravatar.com

سلام وبلاگ خیلی قشنگه ولی ای کاش اون چیزهایی تو وبلاگ خودتون هم هست اینجا هم باشه

ملیکا کوشکی شنبه 14 فروردین 1395 ساعت 19:07

سلام وبلاگ خیلی جالبیه عالیه

نادیا متشرعی شنبه 14 فروردین 1395 ساعت 18:20

سلام.خسته نباشید.ممنون از زحماتتون
مطلب های ادبی ( کنایه -دستور و...)در درس به من کمک کرده است.وحباب هایی که در صفحات موجود است بسیار زیباست.

نسیم حسن زاده شنبه 14 فروردین 1395 ساعت 12:41

سلام
وبلاگتون خیلی عالی بود ولی اگه شعرای بیشتری دروبلاگتون بود خیلی بهتر میشد .

سلام اگه به سمت راست توجه کنی یه قسمت رو میبینی که نوشته شعر اونجارو انتخاب کن .

سیده مریم یقطین پنج‌شنبه 12 فروردین 1395 ساعت 20:43

ببخشید من چندتا مطلب فرستادم اما توی هیچ کدوم از قسمت ها ندیدمشون لطفا بررسی کنید ممنونم

سیده مریم یقطین شنبه 7 فروردین 1395 ساعت 13:17

سلام مرسی از مطالب خیلی استفاده کردم
فقط اگر امکانش هس پرش پرده وبلاگ رو بررسی کنید . توی هر قسمت که میرم یکدفعه پرده وبلاگ نشون داده میشه .
ولی در کل از همه مطالب وبلاگ نهایت استفاده رو کردم .خیلی ممنونم بابت این وبلاگ بسیار زیبا

عزیز می خوام ولی امکانش نیست

فایزه کیانی چهارشنبه 26 اسفند 1394 ساعت 13:43

سلام-خسته نباشی- وبلاگ قشنگی داری- ی انتقاد کنم ناراحت نشو خیلی حجم وبلاگتو بالا بردی دیر باز میشه و برای باز کردن هر صفحه باید روی پنجره کلیک کنیم که خودش خسته کننده هست--
البته خیلی در درس به من کمک کرده ممنون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.